
در مسيحيت زن به خودى خود و « فى حد ذاته» مجرم است
خنده دار اينكه رنج و درد زايمان كفاره گناه زن در فريب ادم تلقى مى شود
تا زن به فلاح و رستگارى نائل شود.
اما در آيين مقدس اسلام، زن فى حد ذاته پاك است
و هنگامى كه باردار مى شود ثواب مجاهد فى سبيل اللَّه را دارد
و وعده آمرزش گناهان به او داده شده است
.اما نه آمرزش گناه ناكرده مادرش حوا،
بلكه كه گناهان خودش در مقام يك انسان.
و زن موجود لطيف و پاكي بود كه لياقت حمل فرزند را پيدا كرد
اما مرد اينگونه نبود و مرد بايد در محيط بيرون كه سخت و خشن هست مشغول فعاليت شود
رسول خدا (ص) به همسرش ام سلمه فرمود: زمانى
عشق.دین.محبت...
ما را در سایت عشق.دین.محبت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 19:20