قبل از اینکه بحث را آغاز کنیم گوشزد کنم که اگر مسیحیت شریعت را نفی میکند اما خود را ملزم به انجام اعمالی میدانند که آن را «آیین های مقدس »یا «اسرار کلیسایی » می نامند
و میگویند با انجام این اعمال به ملاقات مسیح که از مرگ برخاسته میروند و..
اما این آیین ها عبارتنداز :
1- تعمید 2- تایید 3- ازدواج 4- دست گذاری (درجات مقدس روحانیون)5-اعتراف 6- تدهین نهایی قبل از مرگ 7- عشای ربانی
تعمید: در واقع شست شوی انجام میگیرد که در کلیساها مختلف هست ریختن آب بر سر ,رفتن به زیر آب و بیرون آمدن
وهنگام تعمید عبارتی توسط کشیش خوانده میشود و «وتورا بنام پدر پسر و روح القدس تعمید میدهم»
در واقع منظور از این عمل آن هست که شخصی که تازه به دنیا آمده یا تازه به مسیحیت روی آورده
گناه مورثی آدم را به گردن حمل میکند
و باید از شرش راحت شود وقتی غسل میدهند بنام عیسی این گناه خود ساخته پاک میشود
بررسی
میبینید گه بنا بر مسیحیت تمام بشریت گناه کار هستند
و جالب اینکه حتی کودکان هم این گناه را دارند و اگر غسل تعمید داده نشوند جهنمی میشوند
ادامه بعدا
عشق.دین.محبت...
ما را در سایت عشق.دین.محبت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت: 10:28