سلام دوستان عزیزم
ادیان الهی درحقیقت یک دین بیش نیست و پیامبران الهی هرکدام مقداری از پیام های خداوند را به ما رسانده اند
و بریک مسلمان واجب است به تمام پیامبران الهی ایمان داشته باشد وبه پیام های آنان مادامی که نسخ نشده یا تحریف نشده عمل کند اعم از دستورات اخلاقی و...
لذا یک مسلمان واقعی هم زردتشتی هست هم مسیحی هم مسلمان چون تسلیم واقعی تمام پیامبران خداوند هست و در یک کلام هرانچه همه خوبان عالم دارند را دارد و او تسلیم حقیقت هست وفرقی ندار پیامبری که آمده از ایران یا از فلسطین مثل مسیح یا از عرب باشد رفتار نادرست برخی متولیان دینی هم الزاما دینی نیست بلکه بخاطر شهوت پرستی و دنبال دنیا رفتن ربطی به اسلام حقیقی ندارد البته اونام خوب بد دارند
مسیحیت یکی از ادیان الهی میباشد
اما متاسفانه وجود احکام ضد عقل موجود در کتاب مقدس
و همچنین سندیت نداشتن کتاب مقدس فعلی این را میر ساند
که این دین دچار تحریف شده است و هرچند مسیح را قبول داریم
اما باید دین و آیین دیگری بجوییم در ضمن تعارف نکنید اگه انتقادی بر من وارده را بفرمایید
عشق.دین.محبت...
ما را در سایت عشق.دین.محبت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 30 دی 1396 ساعت: 10:41