و اما قرار شد با ایمان به پسر خدا ، خداوند همه گناهان را ببخشد وهمه مجازات ها برداشته شود اما حیف خدا فراموشی گرفته
و مسیحیانی که به پسر خدا هم ایمان دارند
همچنان گرفتار کار و خستگی و عرق جبین و درد زایمان هستند؟!!!
و خنده دارتر گناه آدم چه بوده
از درخت معرفت نیک بد خورده؟!!!
و خدا دارد دنبال ادم در بهشت میگردد
آدم کجا هستی ؟!!!
و اما در اسلام این داستان چگونه هست
منبع کتاب مقدس باب پیدایش
پست بعدی انشالله
عشق.دین.محبت...
ما را در سایت عشق.دین.محبت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 276 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 17:33